قربونت برم خدا...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

قربونت برم خدا...

 

 چه دعایی کنمت بهتر از این که

 

 

خدا پنجره باز اتاقت باشد

 

 

 

خداوند بی نهایت است:

 

اما"به قدر نیاز تو"فرود می آید.

 

"به قدر آرزوی تو "گسترده می شود

 

و "به قدر ایمان تو"کارگشاست

 



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت8:30---17 خرداد 1391
سلام خوشحال شدم اومدی تو امیدوارم بازم بیای راستی متنات خیلی قشنگه ی درخواست دیگه :میشه دعا کنی ب اونی ک دوسش دارم برسم ؟

hossein
ساعت17:13---14 خرداد 1391
سلام دوست من.خسته نباشی.
امیدوارم امتحاناتت رو به خوبی پاس کنی.
وبلاگ زیبایی داری.
اگه وقت کردی یه سر هم به من بزن.
التماس دعا...


m.k
ساعت21:51---8 خرداد 1391
زندگی رویا نیست.

زندگی زیبایی ست.

میتوان٬

بر درختی تهی از بار٬ زدن پیوندی.

میتوان در دل این مزرعه خشک و تهی بذری ریخت.

میتوان٬

از میان فاصله ها را برداشت

دل من با تو٬

هر دو بیزار از این فاصله هاست...


m.k
ساعت13:55---5 خرداد 1391
نه !

هميشه برای عاشق شدن ،

به‌دنبال باران و بهار و بابونه نباش !

گاهی

در انتهای خارهای يک کاکتوس ،

به غنچه‌ای می‌رسی

که ماه را بر لبانت می‌نشاند...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391برچسب:خدا, ساعت توسط masoud |